Aftellen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Micki Veer - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Micki Veer - WaarBenJij.nu

Aftellen

Blijf op de hoogte en volg Micki

18 December 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hee iedereen!

Ja ja het aftellen kan beginnen, maar voor wat..

Het eerste is Bjorn! Nog precies 1 dag voordat hij eindelijk hier is voor maar liefst 2 weken. Kan nu al niet meer wachten. Alsnog samen kerst en NYE vieren hier in Dubai. Gelukkig is hij hier nog als op 3 januari de MEGAAAAA sale hier begint. Kan ik lekker gaan winkelen en dan alles proppen in de lege koffer die gelukkig wordt meegebracht vanuit Nederland, haha. Je kan natuurlijk niet verwachten dat ik alles nog in 31 kilo kan proppen hè.

Het aftellen voor kerst kan natuurlijk ook beginnen. Heb mijn eigen kleine kerstboom al gekregen van paps en mams een maandje geleden. Die staat netjes naast mijn bed om toch nog een beetje het kerst gevoel te krijgen hier. Afgelopen dinsdag hebben we met het werk al "secret santa" gedaan. Dat is eigenlijk hetzelfde als lootjes in Nederland. Iedereen kreeg ongeveer €6 om iets kleins te kopen voor de gene die jij had gekregen. Daar ging ik dan hoor, met me €6 iets proberen te kopen voor iemand die pas 2 weken werkt bij Desert River. Gelukkig snel al iets gevonden in de mall.
We zijn dinsdag lekker iets eerder gestopt om LOLA, onze omgebouwde VW naar een bar, te gebruiken om het feestje te laten beginnen. Daarna met zijn allen zowat in de desert wat gaan eten, met genoeg alcohol. Cadeautjes werden uitgedeeld, ook van het bedrijf zelf enkele leuke dingen gekregen, eten geserveerd en de alcohol bleef maar komen. Al met al een leuke gezellige avond met zijn allen.

Hmm, NYE komt er natuurlijk ook weer aan, nog ongeveer 2 weken! Zal wel raar worden om NYE te vieren zonder dood te vriezen buiten, omdat het zo koud is. Vraag me niet wat ik ga doen, want eerlijk gezegd heb ik werkelijk geen idee. Iedereen geeft wat feestjes thuis, dus misschien gaan we wel van huis naar huis om overal NYE te vieren.

Het laatste is het aftellen van de laatste weken in Dubai. Over 1 maand precies ben ik alweer enkele uurtjes thuis. 15 januari ben ik klaar bij Desert River en 1 dag later vlieg ik weer naar huis. Heb hier toch wel een beetje dubbele gevoelens bij hoor. Zal blij zijn om weer thuis te zijn en iedereen weer te zien, maar ga het toch zeker wel missen hier. Zonder het werk is het leven hier best wel relaxed en rustig. Heb hier in de 4 korte maanden toch goede vriendschappen opgebouwd, die ik zeker allemaal ga missen. Gelukkig heeft iedereen al gezegd het komende jaar voor minimaal een paar dagen naar Nederland te komen om me op te zoeken. Misschien dat ik dan ook maar een tripje Dubai ga inplannen voor in de toekomst.

Ik ga nu nog even lekker genieten van mijn tijd hier. Mijn weekendjes die worden doorgebracht in Movida, mijn nieuwe stam club downtown. De temperatuur die hier overdag toch nog best lekker is. 's Avonds is het toch wel fris hoor. De shorts zijn al omgewisseld voor de lange broeken:(.

Voor iedereen in Nederland een hele fijne kerst en NYE, geniet er van! Ik zie jullie allemaal snel weer in 2015!

Dikke kus

  • 19 December 2014 - 10:08

    Sophia Remeeus:

    nog heeeeeel veel plezier deze laatste weekjes in het zonnige Dubai. altijd beter dan hier.
    vind wel dat het tijd wordt dat je weer thuis bent. als we dan weer aan je gewend zijn, mag je daarna wel weer op avontuur.
    tot volgend jaar. xxx

  • 21 December 2014 - 23:16

    Joyce:

    Jij heel veel plezier met Björn! Gek om in de warmte kerst en oud en nieuw te vieren.
    De allerbeste wensen vast voor t nieuwe jaar!

    Kus Joyce

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Internship Dubai

Stage in Dubai

Recente Reisverslagen:

18 December 2014

Aftellen

14 November 2014

Op de helft

02 Oktober 2014

1 maand Dubai

18 September 2014

Eerste 2 weken
Micki

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 1198
Totaal aantal bezoekers 3398

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 17 Januari 2015

Internship Dubai

Landen bezocht: