Op de helft - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Micki Veer - WaarBenJij.nu Op de helft - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Micki Veer - WaarBenJij.nu

Op de helft

Blijf op de hoogte en volg Micki

14 November 2014 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Hee iedereen,

Realiseer me net dat ik alweer een tijdje niks van me heb laten horen met me reisverslagen, dus zal jullie weer een beetje op de hoogte stellen.

De tijd gaat hier verschrikkelijk snel, het feit dat ik over 2 maanden weer na Nederland ga klinkt nog raar op het moment. Zou hier zo nog een paar maanden kunnen blijven om lekker te genieten van Dubai, jammer genoeg gaat dat helaas niet.

Wat heb ik eigenlijk allemaal gedaan sinds het laatste verslag..
De weekenden bestaan hier voornamelijk uit; dagje strand, avondje sisha, lekker niksen met een flesje wodka of wijn, avondje na een club, feestje hier en feestje daar dus.

En twee weken geleden lag ik dus met een vriendin op het strand te genieten van een lekker niks doen dagje met het idee om die avond vroeg naar bed te gaan, omdat ik de avond ervoor maar net 3 uurtjes had geslapen. Nou dat plan ging dus niet door, toen ik een envelop van haar kreeg met een kaartje voor Sensation die avond. Super lief natuurlijk dat zij en een andere vriendin dit hadden geregeld voor me. Ik nog snel door het winkelcentrum geracet om een witte broek te vinden, aangezien alles wit moest zijn. Uiteindelijk alles net op het nippertje gehaald en op tijd voor Sensation. De muziek was super en het was zeker gezellig, alleen was er maar 1 bar voor iedereen om drinken te halen en 2 andere waar je alleen bier kan halen (wat ik dus niet drink..) Na de opening van Martin Garrix gezien te hebben, zijn we maar naar een club daar naast geweest waar we de avond lekker hebben kunnen feesten met een drankje!

Zoals de meeste weten, waren mijn ouders ook gezellig een weekje langs gekomen. Woensdagnacht kwamen ze aan en vanaf donderdagavond hadden we 3 hele dagen, aangezien ik zondag een dag extra vrij had genomen. Met ze drietjes hebben we lekker ouderwets genoten van alles, al moet ik zeggen dat ik nog nooit zoveel had gelopen in Dubai als die week. We zijn met de monorail (een soort metro) naar de Palm gegaan waar we rond The Atlantis wat gelopen hebben. Ook heeft moeders voor de eerste keer geprobeerd sisha te roken, wat niet helemaal liep volgens plan. Na het hoesten, proesten en bijna opgeven is het uiteindelijk toch een beetje gelukt! Maandag- en dinsdagavond nog lekker genoten van een avondmaal waarna ze woensdagochtend weer terug naar huis vlogen.

Nu wachten op de volgende gast vanuit Nederland die me een weekendje kan vermaken en natuurlijk wat lekkere flesjes wijn mee kan nemen! Dus Joyce, wanneer kwam je? haha

Alhoewel het weer altijd beter is als in Nederland, begint het hier in de avonden toch redelijk af te koelen naar ongeveer 20 graden. Je kan niet meer met korte mouwen en shorts over straat lopen zonder het frisjes te hebben. De winter gaat ook in Dubai er aan komen:( Het heeft hier zelfs al een keertje geregend, ja zelfs hier kan het regenen blijkbaar. En natuurlijk precies op het moment dat er nergens een taxi te vinden was..

Al met al is het hier beter dan thuis in Nederland en kunnen we niet klagen. Ik ga hier nog lekker 2 maanden genieten, voordat ik in Januari naar de -10 graden kom en rond kan lopen met mutsen, winterjassen, truien etc.

Have a lovely night everybody and see you soon!

xo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Internship Dubai

Stage in Dubai

Recente Reisverslagen:

18 December 2014

Aftellen

14 November 2014

Op de helft

02 Oktober 2014

1 maand Dubai

18 September 2014

Eerste 2 weken
Micki

Actief sinds 16 Sept. 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 3412

Voorgaande reizen:

02 September 2014 - 17 Januari 2015

Internship Dubai

Landen bezocht: